Niets 、meer niet gerechtigd is om de luxeom是什么职位意思?

Acties in het land op 25 november 2017
Wie van plan is iets te gaan organiseren tijdens de Niet-Winkeldag
kan dat melden met een e-mailtje aan
De activiteit en contactgegevens kunnen dan hier worden gemeld, zodat medestanders
zich kunnen aansluiten.
Niets kopen kost niets
De redactie van deze website is in handen van
Hoogstraat 301-A, 5654 NB Eindhoven
Tel. 040-2910295
De laatste zaterdag in november is Niet-Winkeldag! Een
koopnietsdag voor bewuste consumenten! Gratis!
Print een poster
Maak wat re&cla&me voor de Niet-&Win&kel&dag!
Print de A4-&pos&ter en hang 'm voor het raam.
Overal spullen
Hoeveel spullen bezit je eigenlijk. Filmmaakster Judith de Leeuw begon te tellen. Het resulteerde in een prachtige film.
Immateri&le cadeaus
Op zoek naar een origineel immaterieel
cadeau? Doe dan inspiratie op bij actrice en immaterieel ontwerper
Pauline Fokkelman. Want: "Spullen zijn er eigenlijk al
genoeg, maar persoonlijke er&va&rin&gen, prach&tige her&inne&ringen en
on&voor&waar&delij&ke aan&dacht kunnen er niet genoeg zijn."
Leven met acht dingen
Leven met maar acht dingen. Kan dat? Theatergroep Firma MES speelt het verhaal van de 41-jarige Barbara, op haar missie om nog maar met acht spullen te leven, een levenswijze die ze gezien heeft bij monniken in Thailand.
Geef eens iets an&ders! Print de&ze
uit en vul zelf in.
Sug&ges&ties ge&noeg! Leuk om uit te de&len op
Niet-&Win&kel&dag!
Interview met Godelieve Engbersen
Interview met Godelieve Engbersen, Nacht&burge&mees&ter van
Tilburg, over con&su&min&de&ren en je eigen pad uit&stip&pelen.
Stuur een e-mail!
Roep vrienden en bekenden op om mee te
doen! Stuur een e-mail met de tekst: 'Zaterdag 25
november is de Internationale Niet-Winkeldag (Buy
Nothing Day). Doe mee door niet mee te doen!'
Clowns van het Clownlijk Loslopend Nederlands Leger (CloLoNeL) deelden
op Niet-Winkeldag geluk, liefde en schone lucht uit.
Want ,,Hoe meer geld wordt uitgegeven aan producten die de mens
eigenlijk helemaal niet nodig heeft, hoe ongelukkiger men wordt''.
Hoe word ik een goede consument?
Een film van Bonfire of the Brands. Leer in vijf minuten een
voorbeeldige consument te worden die het als zijn plicht ziet
de economie te dienen.
Interview met Dick Verheul
Juan IJspeert, student journalistiek, interviewde Omslag-medewerker Dick Verheul aan de vooravond van de Niet-Winkeldag 2012.
Over een vrolijke feestdag van bevrijde consumenten.
Weg met de reclame!
Wie het zat is om telefonisch
lastiggevallen wil worden met gladde verkoop&praatjes, kan
zich gratis melden bij 'Infofilter'. De reclame&makers hebben beloofd dat ze u dan
voortaan met rust zullen laten.
Filmpjes uit Dordrecht en Rotterdam
Met een reuzegrote boodschappentas trokken de Dordtse
Niet-Winkelaars door de straten, op weg naar de
onthaastingsplek. Bekijk het
van de kritische filmers van het
Haarlemse mediacollectief Reageerbuis. Ook de
werd gefilmd.
Consumerism, the musical
"Consumptisme, een manier van leven waarbij regelmatig aanschaffen van secundaire goederen, waarbij de sociale waarde van het product en de invloed daarvan op sociale status en identiteit een rol speelt." (aldus Wikipedia)
Bekijk de musical 'Consumerism!'Zeg Maar Niets Meer-André Hazes, Zeg Maar Niets MeerMP3下载,歌词下载 - 虾米音乐
Loading...
Zeg Maar Niets Meer
@微博好友,送歌给Ta!
Zeg maar niets meer
Ik ga wel weg als je dat wilt
Zeg maar niets meer
Laat me maar gaan, wees nu maar stil
Maar dit is de laatste keer
Ik weet: jij kijkt nu op me neer
Maar straks als het beter gaat
Hoop ik dat je voor me staat
Ach, zeg maar niets meer
Ik ga wel weg dan ben je vrij
Zeg maar niets meer
Jij was al maanden niet van mij
Maar dit is de laatste keer
Ik weet: jij kijkt nu op me neer
Maar straks als het beter gaat
Hoop ik dat je voor me staat
Maar dan zie ik jou niet meer staan
En zeg dat je beter kunt gaan
Jij zei: "Ik blijf je trouw"
Ik heb nooit geloofd in jou
Oho, dit is de laatste keer
Ik weet: jij kijkt nu op me neer
Maar straks als het beter gaat
Hoop ik dat je voor me staat
Maar dan zie ik jou niet meer staan
En zeg dat je beter kunt gaan
Je zei: "Ik blijf je trouw"
Ik heb nooit geloofd in jou
O, dit is de laatste keer
Ik weet: jij kijkt nu op me neer
Maar als 't strakjes beter gaat
Hoop ik dat je voor me staat
O, nee, dan zien ik jou niet staan
En zeg dat je beter kunt gaan
Je zei: "Ik blijf je trouw"
Ik heb nooit geloofd in jou
使用手机扫码收听单曲
打开虾米音乐APP
点击 扫一扫
扫描二维码
收藏Zeg Maar Niets Mee的人们
听Zeg Maar Niets Mee的人也听
关注虾米:ik zeg niets - Een Wordpress Blog met waanzinnige verhalen, humor en onderbroekenlol
Voor mijn leven als scheidingsmakelaar, werkte ik bij een datingbureau in Rotterdam
Mannie Storteboom: voor mijn leven als scheidingsmakelaar, werkte ik bij een datingbureau in Rotterdam. Dat was de tijd dat internet in opkomst was. Als datingconsulente hadden wij een droombaan. Zeker in de beginperiode, toen was ik als een jonge meid – zonder vaste relatie – als het ware in een snoepwinkel terecht gekomen. We hadden een enorm bestand vol leuke mannen die allemaal een relatie wilden. En er zaten echt hele leukertjes tussen. Dat waren geweldige tijden. Iedere dag nieuwe. En ik, Mannie, had natuurlijk de eerste keus!
Ook toen mijn wilde jaren voorbij waren, bleef het een baan waar je veel voldoening uit haalde. Weet je, het eindproduct van een datingsite is gelukkige mensen, en wat is nou leuker dan gelukkige mensen? Kortom een ideale&
Appeltaart
Makelaars zijn er al een tijdje achter, met appeltaart kun je geld verdienen. Als je bij de verkoop van een woning voor zorgt dat het pand naar verse appeltaart ruikt, dan verloopt het verkoopproces een stuk makkelijker. Als de bank geen roet in het eten gooit, dan is de woning bij wijze van spreken al verkocht. De geur van appeltaart maakt mensen kooplustig. Waar zonder de geur van verse appeltaart langdurig onderhandeld moet worden en de verkopende partij met de verkoopprijs vaak een flinke veer moet laten, is bij de inzet van geurende appeltaart de koop snel beklonken. De prijs? Geen ‘issue’.
Een goed dampende appeltaart is … een auto waard
Omdat het bij woningverkopen om tonnen gaat kan het inzetten van appeltaart zomaar – pak hem beet – tienduizend euro schelen. Dat is geld. Serieus geld. Daar kun&
Hoe bomen knuffelen het leven van Manier Storteboom zin gaf en ook nog haar relatie redde.
Na 29 jaar huwelijk waren mijn man en ik wel op elkaar uitgekeken. Niet dat we veel ruzie hadden of zo, maar de kachel was uit. Helemaal uit. Om te kijken wat de opties voor onze relatie waren zijn we relatietherapeute geweest. Omdat volgens haar de schade wel meeviel, hoefden we niet te scheiden. We hebben toen op haar advies een hond gekocht … een teckel. Een aaibare gladharige teckel. Dat was een goed advies. Had je allebei toch iets om te aaien.
Dat verdriet wilde ik niet nog eens meemaken
We hebben heel veel van ons hondje gehouden. Vooral toen het nog een pup was. Erg oud is hij niet geworden. Hij leed aan obesitas. Toen hij dood was hebben we besloten&
Verbonden met het ziekenhuis
Nadat dr. Arie als geneacoloog met pensioen is gegaan, is hij toegetreden tot de raad van bestuur van het ziekenhuis, zijn voormalige werkgever. Hij had niet met pensioen hoeven te gaan, maar de nooit aflatende stroom veranderingen op zijn vakgebied hadden al zijn plezier in zijn werk ontnomen. Het was lang geleden dat hij zijn vak als een roeping zag. Om het maar populair te zeggen: hij was er helemaal klaar mee.
Nu zit hij aan de andere kant van de tafel en hoopt door zijn bijdrage de scherpe kantjes van het beleid er af te kunnen slijpen. Hij voelt zich nog steeds betrokken bij zijn oude werkomgeving en gaat er bij tijd en gelegenheid graag nog even op de kraamafdeling kijken. Het leuke van dat soort bezoeken is dat hij heel veel ‘inside’&
Geld verdienen aan een Facebook Profiel.
Internet ondernemer Henk van Almere doet het.
Je wil niet weten hoeveel mensen zich ongelukkig voelen in het dagelijks leven. Voor de meeste mensen is het leven niet leuk en das is niet goed voor het ego. Je kent dat wel: Op het wer Thui Zelfs de kinderen luisteren niet. Het enige wat dan over blijft is: Dag in, dag uit, van goed brood stront maken. Nee, het valt allemaal niet mee. Maar beste mensen, tegenwoordig heb je een tweede kans. Namelijk op het wereldwijde Web bij Facebook. Maak een Facebook profiel aan en pimp het net zolang tot je tevreden bent. En als je dat niet zelf kan, nou dan huur je iemand in. Mij bijvoorbeeld.
Een Facebook profiel, waar de spruitjeslucht vanaf droop
Zoals iedereen die&
Lache, mijn neefie van 16 is voor zichzelf begonnen. Pizza’s!
Je lach je kapot joh. Hij verkoopt gewoon dr Oetker Pizza’s.
Effe in de magnetron, dan op de brommer, geld vangen, klaar. Hij verkoopt de hele reeks. Zelfs de vieze die niemand lust. Want wees eerlijk: Zo’n Dr. Oetker is natuurlijk niet te vreten. Dat wist hij natuurlijk niet, maar daar kwam hij al gauw achter. Zijn eerste klanten waren het probleem niet. Die waren allemaal familie, aangetrouwd of vrienden en die zeurden natuurlijk niet. Maar later kreeg hij klanten die hem niet kenden en die zeurden wel.
Nou, daar had hij een oplossing voor! Hij trok alle vieze kleffe zooi eraf en donderde er allemaal verse meuk op. Dat had hij natuurlijk niet gek bekeken, want een beetje champignons, een plakkie salami en een blikkie&
De Wijkagent
We krijgen steeds meer mannen met plasproblemen. Dat komt enerzijds door de grijze golf en anderzijds door het feit dat mannen steeds ouder worden. Mannen van boven de vijftig die nog nooit bij de uroloog zijn geweest kun je op de vingers van één hand tellen. Beschouw het maar als een ontwerpfoutje van de schepper. Als het auto’s waren geweest dan waren ze allemaal teruggeroepen.
Koreaanse Tai Chi meester
Maar lieve mannen, er gloort hoop aan de horizon. Hoop uit het Verre Oosten. De Koreaanse Tai Chi meester Pissy Wang heeft het huis, tuin en keuken plassen verrijkt met de edele kunst van Tai Chi. Het is een ware revolutie. Wij hebben er kennis mee gemaakt en zijn daar dol enthousiast over. Is je klokhuis ver over de datum? Geen probleem. Dank zij de methode van Tai Chi&
Viva-lezeres Angela Storteboom wordt verrast met een strandvakantie naar Brazili?, maar krijgt een knoop in de maag bij de gedachte aan de haartjes rond de bikinilijn
Ik dacht gelijk aan die haartjes
Manlief heeft me verrast met een reisje naar Brazili”e lekker strandhangen en bijbruinen.
Ik voelde gelijk een knoop in mijn maag. Ik dacht gelijk aan die haartjes.
We waren van de zomer een dagje naar het strand geweest, ik lekker de bikini aangetrokken, mijn man had al een biertje op en die zag mij in mijn witte bikini en zei “het lijkt wel of je een egel hebt ontvoerd”; de zwarte stekels prikten dwars door de witte stof.
“En mag ik misschien een shaggie van je draaien?” wijzend op de plukjes die onder mijn broekje vandaan kwamen. Hij baalde als een stekker want ik heb 3 weken de&
Tanden Bleken
Door de betutteling van de overheid kan je bij veel tandartsen niet meer in een uurtje met een hoog waterstofperoxide gehalte worden gebleekt. Nou heb ik een nieuwe supersnel tanden bleken – krijtwitte tanden in 10 minuten en zonder afspraak!
Tanden zo geel als een kanarie, je komt het steeds vaker tegen
Tanden zo geel als een kanarie, je komt het steeds vaker tegen. Ik was er met de oude methode een dik uur mee kwijt, dat moet sneller kunnen dacht ik. Ik heb eerst experimenten gedaan met een ultra hoog waterstofperoxide gehalte van 80-90% maar bij veel pati?nten loste het tandvlees op en zakte het als kaarsvet over de voortanden heen. Met een iets lichtere oplossing waren helaas niet alleen de tanden gebleekt maar ook de tong, gehemelte&
Condoomfabrikant Piet Handvol: Een leven in dienst van het condoom. Het interview.
Condoomfabrikant Piet Handvol: Een leven in dienst van het condoom. Het interview.
Het condoom, condoomfabrikant, het komt op mij allemaal niet zo serieus over. Kunt U dat beamen meneer Handvol? Welnee, helemaal niet mijnheer. Wij zijn bloedserieuze zakenlieden en wij fabriceren consumentenartikelen. Wij houden ons bezig met marketing, kostprijsbeheersing en controle van het productieproces. Dit zijn bloed serieuze zaken en hebben niets losbolligs in zich. Vergeet U niet, geachte nieuwsvergaarder bij ons werken zo’n circa 80 mensen! Dat betekent dat onze activiteiten zo door elkaar 300 monden voeden. Ik noem dat nogal wat.
Zelfge-maakte mallen
Mijnheer Handvol, kunt U ons vertellen hou Uw carrière gestart is. Dat lijkt me iets waar onze lezers erg in ge?nteresseerd zullen zijn.
Dat kan ik me voorstellen, en ik zal hier graag&
Koken, daar heb ik helemaal niks mee. Gelukkig kan mijn vrouw lekker koken en houdt ze ook van koken. Daar ben ik blij mee, want ik houd van lekker eten.
Maar zo nu en dan is ze een paar keer per jaar een paar dagen tot een week van huis en dan moet ik goed voor mezelf zorgen vindt ze. Met dat goed voor mezelf zorgen bedoelt ze: Eten Koken. Het was de hoogste tijd dat ik dat ook eens zou leren. Natuurlijk beloof ik dat van harte, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Ik heb wel geprobeerd om te koken
Ik heb wel geprobeerd om te koken, maar ik ben ermee gestopt. Bij mijn laatste kookpoging had ik mezelf getrakteerd op biefstuk, want ik houd nogal van biefstuk. Mijn vrouw heeft er niets mee, dus we eten&
Behoorlijk ‘hightech’
Via, via ben ik in contact gekomen met een man die al dertig jaar crematoriumovens bouwt. Laatst heb ik een presentatie van hem mogen meemak ik was behoorlijk onder de indruk. Je zou het niet verwachten, maar de ovens die ze tegenwoordig voor een crematorium bouwen zijn behoorlijk ‘hightech’.
Het belangrijkste ontwerpcriterium is de kwaliteit van de rookgassen. Het ergste wat een crematorium kan overkomen is dat er een zwarte rookpluim uit de schoorsteen komt. Immers, je vrouw zou het ook niet leuk vinden als je schoonmoeder als een stinkende zwarte walm de schoorsteen uit zou komen?
Vraag: Hoe krijg ik een oven zo ver, dat iemand met een witte pluim de pijp uit gaat?
G hij heeft zich dertig van zijn leven bezig gehouden met de&
Ik ben op zoek gegaan naar een verzamelhobby die niet duur was, maar die op termijn geld op zou leveren. Uiteindelijk werden het sigarenpeuken. Ik ben nu in het bezit van de meest uitgebreide collectie sigarenpeuken die in Nederland te vinden is. Het opzetten van een sigarenpeukenverzameling is niet duur. Je hoefde ze alleen maar op te rapen. Dus als ik een belangrijk persoon met een sigaar zag, dan volgde ik hem tot hij zijn peuk weggooide. Dan had ik weer een mooi stuk voor mijn verzameling.
In het begin stel je niet veel eisen aan een peuk, maar later kom je er toch toe om een verzamelpeuk te defini?ren. De waarde van een peuk wordt bepaald door de volgende factoren en eisen:
Een goede verzamelpeuk is 1,5 tot 2,5 cm lang.
De aroma moet nog aanwezig zijn.&
Ome Toon was altijd een groot liefhebber van de fanfare. Zijn vader zat bij de fanfare, zijn zoons zaten bij de fanfare, zijn dochters en broers en zussen
de hele familie zat wel bij de fanfare of had bij de fanfare gezeten, en moeders waste de uniformen voor, jawel, de korfbalclub en … de fanfare.
Ome Toon had een wind gelaten tijdens de wekelijkse repetitie van de fanfare en niet zo’n kleintje ook. Het was hem wel eens eerder overkomen maar toen hadden ze de bron niet kunnen achterhalen.
Het was de laatste noot in de solo. De hele week had hij al geoefend en die noot moest uit zijn tenen komen, de hoogste noot op een trompet, vijf seconden lang. Op de fiets naar het oefenlokaal had ie alles&
Verliefd op het mooiste meisje van de klas
Dit is het verhaal over de liefde. Echte liefde. De liefde van Pik de Groot voor het mooiste meisje van de klas.
De belangrijkste dag in het jonge leven van Pik was de dag dat zij, midden in het lopende schooljaar, in de klas kwam. Toen zij door de directeur aan de klas werd voorgesteld klapte Pik helemaal achterover. Zij keek Pik aan, Pik keek haar aan, en vanaf dat moment gierden de hormonen door zijn lijf. De sluizen stonden wagen wijd open. Bij haar idem dito en sindsdien waren ze onafscheidelijk.
Pik bekeek de hele wereld door een roze bril. En die bril, die werkte buitengewoon. Hij wist ook wel dat ze een grote bek had, en dat ze hem, zo nu en dan, alle zakken&
Ome Toon was bang voor de tandarts. Zo bang, dat hij alles heeft laten wegrotten. Maar een kunstgebit is ook niet alles …
Mijn vrouw kon zich altijd opwinden over mijn tanden. Ik was namelijk bang om naar de tandarts te gaan. Zo bang, dat ik alles heb laten wegrotten. Weken lang liep ik met een zere bek. Een koud biertje of een heet bakkie thee was aan mij niet besteed.
Voor mijn vrouw was het grootste probleem niet mijn angst voor de tandarts, maar vooral de stank die hierdoor uit mijn mond kwam. Ook ergerde zij zich aan die rotte voortanden. Droppies noemde ze die. Als oplossing heb ik mezelf toen een grote walrussnor aan gemeten. Die was zo groot dat hij mijn mond volledig bedekte. Eigenlijk was dat ook niet ideaal, want ja hij bedekte dan wel&
Het laatste Rioolborsje?
Poeptekort voor het Zuid-Afrikaans Rioolborsje. De uitwerpselen liggen hier niet meer voor het oprapen. Biologen en entomologen als Harry de Knotter zitten met de handen in het haar.
Uitsterven dreigt voor het Zuid-Afrikaans Rioolborsje, een uiterst zeldzaam, naast verwant familielid van de overbekende en alom geprezen Europese strontvlieg.
Er zijn meer kapers op de kust, het Rioolborsje wordt verdrongen door onder andere de gewone mestkever en de kakkerlak.
Deze zijn vanuit het Europese vasteland destijds via de uitwerpselen van missionarissen in de kringloop terecht gekomen en verdringen thans massaal een drama voor bewonderaars van niet alleen het R ook de Vlaaivlieger, de Kakkropper, de Gele Gorgelaar en de Aarsvlinder worden met uitsterven bedreigd.
De enige inheemse soorten die het nog goed blijven doen zijn de geduldige Keniaanse Sterrenwachter en de van oorsprong pro-actieve Angolese&
Klo van Wijk vindt het tijd om wat aan sport te gaan doen …
Ik ben nu 53 jaar en heb sindsdien mijn studietijd niets meer aan sport gedaan. Geen enkele behoefte aan gehad. Als ik dik begon te worden, ging ik gewoon minder eten. Dat veranderde toen een vriend van mij door de hoeven ging. Een hartverzakking in drie hartkamers. Ze hebben hem van boven tot onder opengesneden, het hart eruit gehaald, de onderdelen vervangen en weer dicht genaaid. Het Het is een wonder dat hij nog leefde. Roken mocht hij niet meer. Hij rookte als een schoorsteen en zoop als een ketter. Dus verklaarbaar was het wel.
Maar binnen een jaar ging de kachel toch uit.
Ik ben met kapot geschrokken. Opeens kneep ik hem ook als een oude dief. Helemaal gemotiveerd om het bij&
Ik kreeg laatst een leuke aa Penis enlargement. Mijn engels is niet best dus ik heb gevraagd aan de pastoor wat het was. Da’s om je worst te verlengen en dat vinden de vrouwtjes leuk zo’n lange worst. Een grotere worst, dat wil iedere vrouw.
Nou het leek mij ook wel wat, dus ik heb er op gereageerd. Of ik er niet een centimeter of 10 bij zou kunnen krijgen. Nou dat was geen probleem, als ik maar online kon betalen dan kreeg ik het wel thuisgestuurd. Ik heb gelijk besteld, alleen ik dacht dat ik hem dan er zo op zou kunnen zetten. Er zat een beschrijving bij in het Engels. Het leek erop dat ik mijn knop er eerst af moest draaien.
Zo te zien was het alleen de schacht die ik kon verlengen daarna&

我要回帖

更多关于 om是什么职位 的文章

 

随机推荐